مهران محمدی امین

باشگاه خبرنگاران/ یک پایگاه عبری زبان افشا کرد که محققان رژیم صهیونیستی درباره تولید موفقت آمیز واکسن کرونا دروغ گفتند. سایت خبری فلسطین الان به نقل از وبگاه عبری تایمز آو اسرائیل

1402\01\13 17:43:36


افشای دروغ‌گویی رژیم صهیونیستی درباره تولید واکسن کرونا

باشگاه خبرنگاران/ یک پایگاه عبری زبان افشا کرد که محققان رژیم صهیونیستی درباره تولید موفقت آمیز واکسن کرونا دروغ گفتند. سایت خبری فلسطین الان به نقل از وبگاه عبری تایمز آو اسرائیل اعلام کرد: بازرس کل رژیم صهیونیستی تصریح کرد تلاش اسرائیل برای ساخت واکسن محلی به منظور مقابله با ویروس کرونا یک اقدام ناموفق بود که صد‌ها میلیون شیکل برای مالیات دهندگان هزینه ایجاد کرد.

یک پایگاه عبری زبان افشا کرد که محققان رژیم صهیونیستی درباره تولید موفقت آمیز واکسن کرونا دروغ گفتند.سایت خبری فلسطین الان به نقل از وبگاه عبری تایمز آو اسرائیل اعلام کرد: بازرس کل رژیم صهیونیستی تصریح کرد تلاش اسرائیل برای ساخت واکسن محلی به منظور مقابله با ویروس کرونا یک اقدام ناموفق بود که صد‌ها میلیون شیکل برای مالیات دهندگان هزینه ایجاد کرد.ماتانیاهو انگلمن، مقامات آزمایشگاه تحقیقاتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را که مسئولیت این پروژه را بر عهده داشتند، به دروغگویی درباره پیشرفت و هزینه‌های این پروژه متهم کرد.وی افزود: واکسن Brilife در مراحل اولیه همه گیری به عنوان پاسخ اسرائیل به نیاز جهانی به راهی برای مبارزه با ویروس کشنده ترویج شد و پژوهشکده بیولوژیک وزارت به توسعه این پروژه ادامه داد تا اینکه در ژوئیه ۲۰۲۲ بدون تولید حتی یک دوز قابل استفاده لغو شد.

بازار انگلمن تأکید کرد «این پروژه پس از سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیون شیکل (۶۳.۵ میلیون دلار) از پول عمومی در آن شکست خورد.بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجوز این پروژه را برای اولین بار در فوریه ۲۰۲۰، یعنی زمان گسترش ویروس کرونا، صادر کرد.این واکسن دو دوره آزمایش بالینی را پشت سر گذاشت، اما وزارت جنگ این رژیم پس از واکسیناسیون اکثر صهیونیست ها با واکسن «فایزر»، توقف تولید و عملیات آزمایشی آن را اعلام کرد.. .

تبلیغات
مشاوره خدمات مالیاتی
مشاوره خدمات مالیاتی

گروه مشاوره و توسعه مدیریت تیارا ارائه خدمات مالیاتی تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده - تنظیم و ارسال معاملات فصلی- تنظیم اسناد مربوط به دفاتر کانونی- تحریر دفاتر قانونی- تنظیم اظهارنامه مالیاتی (سالانه)- شرکت در جلسات رسیدگی مالیاتی- تنظیم لوایح دفاعیه جهت اعتراض به برگ تشخیص های مالیاتی - صادره و شرکت در هیات های حل اختلاف به کسب و کارها


بازنشر از : آخرین خبر