1404\12\10 12:27:05



آیت الله حسینی- راه امام خامنه ای ادامه دارد

یاسوج-نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد باتاکید بر اینکه راه امام خامنه ای ادامه دارد، گفت: دشمن به دنبال اغتشاش و آشوب در کشور است.

تبلیغات
پایگاه خبری اکونومی نیوز
پایگاه خبری اکونومی نیوز
خبر و تحلیل در حوزه های اقتصاد ایران و جهان، بازار، تجارت و بازرگانی و رصد ارز و طلا در کشور
# قیمت دلار - # اقتصاد - # قیمت طلا

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی صبح یکشنبه در اجتماع مردم عزادار یاسوج گفت: خسارت بزرگی بر ما وارد شده است، اما شهادت عادت اولیا الهی است و همه ائمه اطهار اینگونه به شهادت رسیدند. وی با بیان اینکه آنچه باید بدانیم راه رهبر شهید ما ادامه دارد ، اظهار کرد: همان‌طوری که خدا فرمود اگر پیامبر از میان شما برود نباید به عقب برگردید بلکه راهش را ادامه دهیم. نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینگه وقتی امیرالمؤمنین به شهادت رسید پیروانش راهش را ادامه دادند، یاداور شد: ما هم باید راه رهبر و امام شهیدمان را ادامه دهیم. وی تصریح ‌کرد: امروز مصمم تر از گذشته بهتر و باصلابتر از گذشته مسیر امام و انقلاب و اسلام و مبارزه با استکبار و استعمار را ادامه خواهیم داد. آیت الله حسینی با اشاره به اینکه انتقام امام شهیدمان را از آمریکا، اسرائیل، منافقین و سلطنت طلب ها را خواهیم گرفت، ادامه داد: ما این جنگ را آغاز نکردیم و اهل تعرض و تجاوز به هیچ کسی نیستم اما تا پیروزی پیش خواهیم رفت. وی با بیان اینکه خواهران و برادران داغدار قسم یاد کنیم که هرگز دست از راه امام شهیدمان نخواهیم برداشت، گفت؛ الحمدالله از دیروز تا حالا پایگاه های دشمن و اسرائیل زیر موشک ملت قهرمان متلاشی شدند. امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه دشمن در داخل دنبال توطئه و حمله به مراکز اقتصادی، دینی و تجاری و اغتشاش است، اضافه کرد:: همه باید مثل شیر در میدان بمانید و زن و مرد و کودک و بزرگ باید رزمنده و پای میدان باشید..

.


بازنشر از : مهر

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

شهادت رهبر معظم انقلاب

رهبر

خبرهای مرتبط با