1405\01\08 16:29:05



استاندار بوشهر- نانوایی‌ها به سوخت دوم مجهز شدند

بوشهر- استاندار بوشهر از تجهیز نانوایی‌ها به سوخت دوم، در راستای بهبود خدمات‌رسانی به مردم در شرایط اضطرار در استان خبر داد.

تبلیغات
پایگاه خبری اکونومی نیوز
پایگاه خبری اکونومی نیوز
خبر و تحلیل در حوزه های اقتصاد ایران و جهان، بازار، تجارت و بازرگانی و رصد ارز و طلا در کشور
# قیمت دلار - # اقتصاد - # قیمت طلا

مانور تجهیز نانوایی ها به سوخت دوم با هدف ارتقای آمادگی در شرایط اضطراری و استمرار خدمات‌رسانی با حضور استاندار بوشهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فرماندار دشتستان و تعدادی از مدیران استانی،، در شهرستان دشتستان برگزار شد. استاندار بوشهر در حاشیه این‌ مانور خاطرنشان‌کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های ذیربط، تدابیر لازم برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در شرایط اضطرار، اتخاذ شده است. ارسلان زارع افزود: تجهیز نانوایی‌ها به سوخت دوم، در راستای بهبود خدمات‌رسانی به مردم در شرایط اضطرار انجام شده و در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر، برای دوگانه‌سوز کردن نانوایی‌ها اقدام شده است. استاندار بوشهر یادآور شد: این مانور با هدف سنجش میزان آمادگی نانوایی‌ها برای خدمات‌رسانی مطلوب در این ایام برگزار شده است. فعالیت ۲۳۰ واحد نانوایی احمد دشتی فرماندار دشتستان نیز در این بازدید گفت: در حال حاضر ۲۳۰ واحد نانوایی در شهرستان دشتستان فعال هستند که از این تعداد، ۵۶ واحد به سوخت دوم از نوع موتور برق، ۳۰ واحد به سوخت دوم از نوع نفت گاز و ۶ واحد به سوخت دوم از نوع ال‌پی‌جی مجهز شده‌اند. در این مانور که با مشارکت ادارات کل صمت، جهاد کشاورزی، غله و خدمات بازرگانی، اتاق اصناف، فرمانداری دشتستان و دستگاه های خدملت رسان برگزار شد، نحوه عملکرد نانوایی‌های دوگانه‌سوز در شرایط قطع برق و گاز طبیعی مورد ارزیابی قرار گرفت. پیش از این، با حضور فرمانداران، مانور تجهیز نانوایی ها به سوخت دوم در تعدادی دیگر از شهرستان های استان برگزار و آمادگی نانوایی ها برای شرایط اضطرار مورد ارزیابی قرار گرفته است..

.


بازنشر از : مهر

بوشهر

اتاق اصناف

ارسلان زارع

خبرهای مرتبط با