1404\11\24 18:03:05
امام جمعه فهرج- غیرت ایرانی در مقابل تهدید میایستد
فهرج- امام جمعه فهرج با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: غیرت ایرانی در مقابل تهدید میایستد و اجازه تعرض نمیدهد.
به گزارش خبرنگار مهر، حجتالاسلام مرتضی قربانینژاد، در خطبههای نمازجمعه این هفته شهرستان فهرج به اهمیت حضور مردم در راهپیماییها اشاره کرد و گفت: همین که حضور ما در راهپیمایی، دشمن را به خشم میآورد اجر دارد و نوعی عبادت است. وی افزود: در راهپیمایی امسال مردم گل کاشتند و در برخی شهرستانها میزان حضور مردم رشد ۱۵۰ درصدی داشت. وی با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی، بیان کرد: غیرت ایرانی در مقابل تهدید میایستد و اجازه تعرض نمیدهد. قربانینژاد، همچنین با اشاره به پیام تشکر رهبر انقلاب از مردم به جهت حضور به موقع در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم در راهپیمایی، نظام را بیمه کرد و حقیقتاً دشمن از این حضور به موقع مأیوس شد. امامجمعه شهرستان فهرج، بر پیگیری رفع مسائل اقتصادی توسط مسئولان تأکید و اظهار کرد: فشار اقتصادی کمر برخی خانوادهها را دارد خرد میکند و در بازار ثبات قیمتی وجود ندارد. وی خاطرنشان کرد: البته دولت در این زمینه پیگیر است و باید این پیگیریها مضاعف شود..
.
بازنشر از : مهر