1404\11\26 23:53:05
حاجیبابایی-حل مسائل اقتصادی و تقویت معیشت مردم اولویت کشور است
بیرجند- نایبرئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت امروز کشور، حل مسائل اقتصادی و تقویت معیشت مردم است.
به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجیبابایی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان طبس، با تأکید بر ضرورت همدلی و تمرکز تمامقد مسئولان بر حل چالشهای اقتصادی کشور، اظهار داشت: ملت و مسئولان باید با روحیه جهادی و تلاش بیوقفه، در مسیر حفظ و تقویت نظام اسلامی گام بردارند. وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ اخیر کشور، از جمله راهاندازی یک نیروگاه هزار و ۳۰۰ مگاواتی، بیان کرد: خواستار تعمیم این روحیه به تمام سطوح مدیریتی کشور هستیم. نایبرئیس مجلس شورای اسلامی طبس را شهری با پیشینه تمدنی ارزشمند و پتانسیلهای گسترده در حوزههای معدن، گردشگری و فرهنگ معرفی کرد و گفت: معرفی صحیح این ظرفیتها خود زمینهساز جذب سرمایههای کلان خواهد بود و طبس پتانسیل تبدیل شدن به یکی از قطبهای مهم سرمایهگذاری کشور را دارد. حاجیبابایی اقتصاد و معیشت را در شرایط فعلی اولویت اصلی کشور دانست و افزود: اگرچه ریشه بسیاری از مشکلات در حوزه فرهنگ نهفته است، اما امروز با توجه به فشارهای اقتصادی، تمرکز اصلی باید بر بهبود معیشت مردم و تقویت شاخصهای اقتصادی باشد. وی افزود: نهادینه شدن فرهنگ صحیح در زمینههایی چون مصرف و سلامت اداری، به طور مستقیم در رفع مشکلات اقتصادی مؤثر است. نایبرئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده در مجلس در راستای بهبود وضعیت معیشتی، گفت: تصویب طرحهایی نظیر متناسبسازی حقوق بازنشستگان و تقویت بودجه وزارت کشور، نشاندهنده تلاش مجلس برای تأمین منابع لازم برای بهبود وضعیت معلمان، بازنشستگان و مدیران اجرایی در استانها است. حاجیبابایی با تأکید بر لزوم ترکیب دیپلماسی فعال با اقتدار میدانی، اظهار داشت: خدمت بیمنت به مردم مهمترین وظیفه مسئولان است. وی ادامه داد: از مدیران شهرستان طبس خواستار پیگیری مستمر مصوبات و توجه ویژه به پتانسیلهای این منطقه شد تا با تلاش مضاعف، آیندهای روشنتر برای کشور رقم بخورد..
.
بازنشر از : مهر