1405\02\11 15:11:03



روحانیت به همراه ملت ایران مسیر دو ماه گذشته را استوارتر ادامه می دهند

قم- مدیر حوزه‌های علمیه گفت: روحانیت بیدار و حوزه‌های علمیه همچنان وسط میدان و خیابان همراه مردم، سرباز اسلام و ایران و امت باقی خواهند ماند و مسیر دو ماه گذشته را استوارتر ادامه می دهند.

تبلیغات
پایگاه خبری اکونومی نیوز
پایگاه خبری اکونومی نیوز
خبر و تحلیل در حوزه های اقتصاد ایران و جهان، بازار، تجارت و بازرگانی و رصد ارز و طلا در کشور
# قیمت دلار - # اقتصاد - # قیمت طلا

متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ اکنون به فضل الهی و در پرتو گفتمان امام و انقلاب به برکت خون‌های پاک شهیدان بزرگوار و رهبر شهید و عزیز و با مقاومت بی‌نظیر ملت رشید ایران و محور مقاومت و جانفشانی نیروهای عزیز نظامی و انتظامی و امنیتی و تلاش‌های مسئولان و مدیران کشور و با هدایت‌های رهبر معظم و ارشادهای مراجع عظام و نخبگان حوزه و دانشگاه، میهن عزیز و سرافراز ایران و محور مقاومت و انقلاب اسلامی و امت اسلامی در این پیچ تاریخی و کارزار عظیم حق و باطل، به دستاوردهای راهبردی و تمدنی دست یافته است و این‌همه درخشش انوار اسلام و انقلاب اسلامی و درماندگی دشمنان زبون و متجاوز و تغییر موازنات و معادلات جهانی در خور تحسین و ستایش و شکر و سپاس در پیشگاه خداوند متعال است. اینک در میانه این مسیر نورانی و حساس و آمیخته با سختی‌ها و پیچیدگی‌ها و وسط این رزم تاریخی و سرنوشت‌ساز، همگان باید با تضرع و ابتهال به پیشگاه ربوبی و با استمداد از اولیای الهی و حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و شهدای بزرگوار و با استقامت و صلابت حضور در میدان و وحدت و انسجام صف‌ها و هوشمندی و شجاعت، مسیر مجاهدت در راه خدا را ادامه دهیم و مطمئناً ملت بزرگ و جوانان عزیز و مجاهدان امت اسلام و محور مقاومت بر این عهد الهی استوار خواهند ماند و تا فتح قله‌ها و پیروزی بر متجاوزان به ایران و امت مسلمان و پیمان شکنان و مستکبران جهانخوار از پا نخواهند نشست و مقاومت جانانه را در همه عرصه‌های نظامی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و علمی، استمرار خواهند بخشید و بی‌گمان نصرت الهی و امدادهای غیبی فرود خواهد آمد و فتوحات آسمانی و پیروزی‌های بزرگتر فرا خواهد رسید، بعون الله و اذنه. روحانیت بیدار و حوزه‌های علمیه و خیل عظیم طلاب و فضلا و اساتید و مبلغان و جهادگران حوزه‌های علمیه و نهادها و مراکز و مدارس حوزوی همچنان وسط میدان و خیابان همراه مردم و خادم ملت و مجاهد در راه خدا و سرباز اسلام و ایران و امت باقی خواهند ماند و مسیر دو ماه گذشته را استوارتر ادامه خواهند داد و اولویت اول و رسالت نخست را نقش آفرینی در این دفاع مقدس می‌دانند. وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه.

.


بازنشر از : مهر

ایران

انقلاب اسلامی

انقلاب اسلامی ایران

خبرهای مرتبط با