1404\11\19 17:23:05



مردم مازندران ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی عتبات کمک کردند

ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران از جمع‌آوری ۲۵ میلیارد تومان کمک مردمی در ۱۰ ماهه نخست امسال برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

تبلیغات
پایگاه خبری اکونومی نیوز
پایگاه خبری اکونومی نیوز
خبر و تحلیل در حوزه های اقتصاد ایران و جهان، بازار، تجارت و بازرگانی و رصد ارز و طلا در کشور
# قیمت دلار - # اقتصاد - # قیمت طلا

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه یکشنبه در دیدار با رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مازندران با تقدیر از خدمات فعالان عرصه بازسازی اماکن مقدسه اظهار کرد: این فعالیت‌ها خدمتی الهی، معنوی و عاشقانه است. وی درباره کمک‌های مردمی توضیح داد: با وجود مشکلات اقتصادی، مردم مازندران همچنان پای کار هستند؛ پارسال ۲۳ میلیارد تومان و امسال در ۱۰ ماهه نخست حدود ۲۵ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است و با احتساب ماه‌های پایانی سال پیش‌بینی می‌شود این رقم به حدود ۳۰ میلیارد تومان برسد. نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: این رشد کمک‌ها نشان‌دهنده عشق و ارادت مردم به امام حسین (ع) است که بر مشکلات شخصی زندگی آنان غلبه می‌کند و پیام روشنی حتی برای دشمنان دارد. وی همچنین بر ضرورت بهره‌گیری از افراد متمکن برای حمایت از پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: اگر ارتباط مناسبی با خیران توانمند برقرار شود، نتایج بهتری حاصل خواهد شد. آیت‌الله محمدی لائینی در ادامه عنوان کرد: در مسیر خدمت به اماکن مقدسه، گاهی لازم است سخنان ناخوشایند را نیز شنید تا هدف بزرگ محقق شود. وی در پایان یادآور شد: هدف از جمع‌آوری کمک‌ها صرفاً حجم مبلغ نیست بلکه برکت و تاثیرگذاری آن اهمیت دارد و پیگیری مصوبات عملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است..

.


بازنشر از : مهر

آیت الله محمدی لائینی

عتبات عالیات

امام حسین(ع)

خبرهای مرتبط با