1405\02\14 03:00:05
میز خدمت دستگاههای اجرایی استان بوشهر برگزار شد
بوشهر- دومین میز خدمت دستگاههای اجرایی استان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و با مشارکت دستگاههای اجرایی در میدان امام خمینی(ره) بوشهر برپا شد.
به گزارش خبرنگار مهر،مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری بوشهر یکشنبه شب در این برنامه اظهار کرد: میز خدمت در راستای بهبود خدماترسانی به مردم، برپا شده و امیدوارم شاهد رضایتمندی جامعه هدف باشیم. مسعود شیرافکن افزود: پیگیری موضوعات مطرحشده، بلافاصله با حضور مدیران و کارشناسان حاضر در میز خدمت، آغاز میشود و نتیجه پیگیریها، به اطلاع متقاضیان رسانده میشود. شیرافکن خاطر نشان کرد: مدیران کل و مدیران عامل و کارشناسان دستگاههای اجرایی مختلف از جمله صمت استان، آب و فاضلاب استان، میراث فرهنگی و گردشگری استان، منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، شهرکهای صنعتی استان، شرکت توزیع نیروی برق استان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، شیلات استان، جهاد کشاورزی استان و بیمه ایران استان در میز خدمت حاضر بوده و به مطالبات و دغدغههای مردم پاسخ دادند..
.
بازنشر از : مهر