1404\12\13 10:59:03
پیام وزیر کار به کارگران و کارفرمایان در شرایط جنگی
وزیر کار در پیامی از کارگران و کارفرمایانی که همچنان به فعالیت ادامه میدهند قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی تمام کارگران و کارفرمایانی که در شرایط جنگ به فعالیت ادامه میدهند، خطاب قرار داد و گفت: به وجود تکتک شما افتخار میکنم! در متن این پیام آمده است: به نام خالق هستی بخش برادران و خواهران گرامی کارگر و کارفرما در این روزهای سنگین آتش و خون، که مرزهای ایران عزیز با شجاعت و جانفشانی نیروهای مسلح پاسداشته میشود، شما عزیزان در جبهه کار و تولید و در کارگاهها و کارخانهها، با عمق بصیرت و مسئولیتپذیری، این باور را به نمایش گذاشتهاید که پشت هر کارخانه، پشت هر خط تولید، ارادهای ایرانی نهفته است. شما در جبهه کار و تولید با تداوم حرکت چرخهای تولید، نور زندگی را روشن نگه داشتهاید و باور دارید که چراغِ تولید، خدمات و اقتصاد ایران نباید خاموش شود؛ این نه تنها نشانی از پایداری شما است، بلکه تجلی عینی تعهد فرهنگی و مسئولیت شما به ایران است و به راستی که در این روزگار، ایستادن در میدان و حفظ حضور در عرصه اقتصادی، بازتابی است از جهاد و دفاع از میهن. تلاش بیوقفه شما، نمادی از ایمان به آینده است و الگویی برای مجاهدت اقتصادی..
.
بازنشر از : مهر