1404\12\17 16:49:05
دورکاری کارکنان وظیفه مأمور در شرکتهای دانشبنیان
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از امکان استفاده از دورکاری برای کارکنان وظیفه مأمور در شرکتهای دانشبنیان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد" href="https://www.the-economy.ir/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF/1/c/1">اقتصاد دانش بنیان، به اطلاع شرکتهای دانشبنیان میرساند کارکنان وظیفه مأمور (امریه در شرکتهای دانشبنیان) میتوانند با صلاحدید شرکت و با تأیید و هماهنگی آن، تا اطلاع ثانوی از ظرفیت دورکاری برای انجام وظایف محوله استفاده کنند. این تصمیم با هدف تسهیل شرایط کاری و تداوم فعالیتهای شرکتهای دانشبنیان اتخاذ شده و اجرای آن منوط به نظر و هماهنگی شرکت محل خدمت خواهد بود. شرکتها میتوانند با در نظر گرفتن شرایط کاری و نیازهای پروژهها، نسبت به بهرهگیری از این ظرفیت برای کارکنان وظیفه مأمور خود اقدام کنند..
.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد" href="https://www.the-economy.ir/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF/1/c/1">اقتصاد دانش بنیان، به اطلاع شرکتهای دانشبنیان میرساند کارکنان وظیفه مأمور (امریه در شرکتهای دانشبنیان) میتوانند با صلاحدید شرکت و با تأیید و هماهنگی آن، تا اطلاع ثانوی از ظرفیت دورکاری برای انجام وظایف محوله استفاده کنند. این تصمیم با هدف تسهیل شرایط کاری و تداوم فعالیتهای شرکتهای دانشبنیان اتخاذ شده و اجرای آن منوط به نظر و هماهنگی شرکت محل خدمت خواهد بود. شرکتها میتوانند با در نظر گرفتن شرایط کاری و نیازهای پروژهها، نسبت به بهرهگیری از این ظرفیت برای کارکنان وظیفه مأمور خود اقدام کنند..
.
بازنشر از : مهر