1404\11\23 06:47:06



ایران غنی‌سازی اورانیوم را حق خود می‌داند

فرانس ۲۴ نوشت: تهران هرگز حق غنی‌سازی اورانیوم خود را کنار نخواهد گذاشت، حتی در برابر تهدیدات آمریکا.

تبلیغات
پایگاه خبری اکونومی نیوز
پایگاه خبری اکونومی نیوز
خبر و تحلیل در حوزه های اقتصاد ایران و جهان، بازار، تجارت و بازرگانی و رصد ارز و طلا در کشور
# قیمت دلار - # اقتصاد - # قیمت طلا

تهران به تهدیدات نظامی آمریکا، از جمله حضور ناوهای هواپیمابر در منطقه، اهمیت نمی‌دهد و غنی‌سازی بخشی جدایی‌ناپذیر از برنامه هسته‌ای ایران است.

ایران هنوز درباره جدیت طرف آمریکایی در دستیابی به توافق اطمینان ندارد. 

ایران هم‌زمان بر لزوم لغو تحریم‌های اقتصادی در ازای اقدامات اعتمادساز هسته‌ای تأکید کرده است.

 

.

.


بازنشر از : منبع: خبر فوری

خبرهای مرتبط با