1404\12\08 10:38:06
تحلیل نماینده مجلس از اعزام دومین ناو هواپیمابر آمریکایی به سواحل اسراییل عضو کمیسیون شوراها- با این لشکرکشی فقط هزینه اقتصادی روی دستشان ماند
تحلیل نماینده مجلس از اعزام دومین ناو هواپیمابر آمریکایی به سواحل اسراییل/عضو کمیسیون شوراها: با این لشکرکشی فقط هزینه اقتصادی روی دستشان ماند مجلسعضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در خصوص دور سوم مذاکرات هستهای اظهار داشت: اگرچه آمریکا کشوری بدعهد و غیرقابل اعتماد است، اما ایران برای این که حسن نیت خود را نشان دهد، باز هم باب مذاکرات را باز گذاشته و با این کشور پای میز مذاکره نشسته است و رئیسجمهور آمریکا باید بداند که تهدیداتش برای ایران اهمیتی ندارد.
، محمد بیات نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعزام دومین ناو هواپیمابر آمریکایی به سواحل اسراییل با هدف ایجاد فشار بر ایران گفت: این اقدام تنها هزینههای گزاف اقتصادی روی دست واشنگتن میگذارد و ثمره دیگری برای آنها نخواهد داشت.
بنا به روایت خانه ملت، وی افزود: این گونه اقدامات آمریکاییها نمیتواند ایران را وادار به پذیرش شروط و خواستههای آنها کند و آمریکاییها باید بدانند که نمیتواند به اهداف شومشان در مورد ایران برساند.. .
بازنشر از : خبرآنلاین