1405\02\04 20:21:03
تسلط آمریکا بر ایران یک رویای بر باد رفته است
معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: تسلط آمریکا بر ایران یک رویای بر باد رفته است.
تبلیغات
پایگاه خبری اکونومی نیوز
سید مهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقتصاد آشفته، جامعه مضطرب و میدان غبارآلود سیاست داخلی؛ برای فرار از این وضعیت بحرانی به دروغ های بزرگ متوسل شده و مسیری اشتباه را انتخاب کرده است.
اگر اندکی از تاریخ ایران و احوالات ایرانیان میدانست،مرتکب این خطای بزرگ نمیشد. وی تاکید کرد: تسلط آمریکا بر ایران یک رویای بر باد رفته است.. .
بازنشر از : مهر
ایران
شبکه اجتماعی ایکس
ایالات متحده امریکا
خبرهای مرتبط با