مهران محمدی امین

1402\10\19 11:32:35


معرفی کتاب سیم کشی ثروت: 3 گام عملی برای رسیدن به موفقیت مالی برای خانم‌ها

آیا به‌عنوان یک زن به‌دنبال توانمندسازی شخصی و کسب درآمد مستقل هستید؟ باربارا هیوسون در کتاب سیم کشی ثروت راز تبدیل شدن به یک زن مستقل را به شما می‌گوید. این کتاب روایتگر تجربه‌ی زیسته باربارا هیوسون است و دورانی که...

نویسنده: باربارا هیوسونمترجم: سیده ژاله موسوی نصرناشر: انتشارات کهکشان دانش


معرفی کتاب سیم کشی ثروت: 3 گام عملی برای رسیدن به موفقیت مالی برای خانم‌ها

آیا به‌عنوان یک زن به‌دنبال توانمندسازی شخصی و کسب درآمد مستقل هستید؟ باربارا هیوسون در کتاب سیم کشی ثروت راز تبدیل شدن به یک زن مستقل را به شما می‌گوید.

این کتاب روایتگر تجربه‌ی زیسته باربارا هیوسون است و دورانی که متکی به همسر و پدرش بوده تا روزی که چگونه مستقل‌شدن را می‌آموزد، برای شما بیان می‌کند. کتابی که کمک می‌کند ذهنیتتان را تغییر دهید.

درباره کتاب سیم کشی ثروت

کتاب سیم کشی ثروت (Rewire for wealth) نوشته‌ی باربارا هیوسون (Baebara Huson) است که در ابتدا روایتی از زندگی پرفراز و نشیب خودش را بیان می‌کند. زنان زیادی در دنیا وجود دارند که به شوهران و همسران خود وابسته هستند و نمی‌توانند امور مالی خودشان را مدیریت کنند.

این اتفاق بانوان را از موقعیت‌های اجتماعی و عرصه بروز و ظهور جهانی دور می‌کند. نویسنده‌ی این کتاب که روزگاری در زمره‌ی همین زنان جای می‌گرفته، روزی که می‌فهمد شوهرش قماربازی قهار است و بدهی سنگینی را برای خانواده‌اش به بار آورده، تصمیم می‌گیرد از او جدا شود. اما هیوسون تا مدت‌ها مانند خیلی از زنان نمی‌توانست امور مالی خودش را مدیریت کند و حتی مواقعی در زندگی او وجود داشت که به خودش می‌گفت هرگز نمی‌تواند این کار را یاد بگیرد!

اما این‌ها فقط احساسات زودگذر و کاذبی هستند که در برخی از زنان شکل می‌گیرند.

باربارا هیوسون در کتاب سیم کشی ثروت تاکید می‌کند که شما به‌عنوان یک زن می‌توانید از پس هر کاری بر بیایید. این کتاب دقیقاً نوشته شده تا به شما راه‌کارهایی را آموزش دهد تا بتوانید ابتدا از لحاظ ذهنی و بعد عملی کارهای خودتان را انجام دهید و مستقل عمل کنید. فراموش نکنید استقلال چیزی نیست که با آن متولد شوید؛ بلکه امری اکتسابی است و شما به‌عنوان یک زن باید تلاش کنید، مطالعه کنید، شکست بخورید تا در نهایت به یک انسان مستقل تبدیل شوید.

این کتاب در سه فصل و یک مقدمه تدوین شده است.

در مقدمه شما با بخشی از تجربه‌ی زیسته نویسنده آشنا می‌شوید و می‌فهمید او چطور مسیر خودش را پیدا کرده و به موفقیت دست یافته است.

در فصل اول کتاب که بیداری نام دارد شما چهار مؤلفه‌ی علوم اعصاب، روانشناسی ، معنویت و امور مالی شخصی را فرا می‌گیرید که باعث سیم کشی ثروت در زندگی شما می‌شوند. در فصل دوم؛ یعنی سیم‌کشی یک فرمول سه مرحله‌ای شامل تشخیص، چارچوب‌بندی مجدد و پاسخ متفاوت در اختیار شما قرار می‌گیرد. با کمک این فرمول شیوه‌ی برنامه‌ریزی آگاهانه‌ی مغز خودتان را پیدا می‌کنید و در نهایت در بخش پایانی، سیم‌کشی محکم، سه ابزار قدرتمند کار مقاومتی، فرزند پروری و تکرار را برای قوی کردن و امنیت خود پیدا می‌کنید.

با خواندن این کتاب می‌توانید از تمام ذهنیت‌های منفی و ناتوان‌کننده دور شوید و به موفقیت برسید.

کار ترجمه‌ی این کتاب برعهده‌ی سیده ژاله موسوی نصر بوده و نشر کهکشان دانش آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب سیم کشی ثروت

  • هشت سال اخیر باربارا مربی من در دوره به‌سوی ثروت بود. او توانایی عجیبی در ایجاد ارتباط بین خرد متافیزیکی با حس خوب مالی دارد. او قابلیت بالایی برای کمک به هرکسی که به دنبال آزادی مالی است دارد.

    تبلیغات
    چاه ارت - اعلام حریق
    چاه ارت - اعلام حریق

    کالای برق لِنا - LENA با سابقه ای درخشان در صنعت برق کشور و در زمینه ی تامین کالای برق,اجرای پروژه های الکتریکال و هوشمند سازی برق ساختمان فعالیت میکند.

    سیم‌کشی ثروت یک سفر روحی است، سفری که به شما انگیزه زندگی مرفهی را که لایقش هستید و می‌تواند با کمک باربارا محقق شود، می‌دهد. (رها گودنس، نویسنده تماس)

  • باربارا هیوسون کلید اصلی توانمندسازی مالی را برای زنان هوشمند در زمان ما در اختیار دارد. از طریق نوشته‌های درخشان، خردمندانه و الهام‌بخش و سخنرانی‌ها و برنامه‌های خود، مسیر ایجاد ثروت ماندگار را به‌عنوان دروازه‌ای برای آینده درخشان به شما نشان می‌دهد.

    دیگر بیش از این نمی‌توانم از کار او تعریف کنم. (دکتر کلیر زمیت، مؤسس وب‌سایت FemininePower.com)

  • در بحث توانمندسازی مالی این کتاب یک قطعه گم‌شده برای زنان است. اگر درگیر نابسامانی مالی هستید، دیدن آینده برایتان دشوار خواهد شد.

    سیر ثروت درونی و بیرونی شما در میان این صفحات است. (کیت نورثراپ، نویسنده کمتر کار کنید)

  • هر خانمی باید این کتاب را مطالعه کند. تجربه بارابارا و راهنمایی هوشمندانه او منافع زیادی دارد.

    (مارسی شیموف، نویسنده خوشحالی بی‌دلیل و سوپ جوجه برای روح زنان)

کتاب سیم کشی ثروت مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را به تمام زنانی که تصمیم دارند مستقل شوند و دنبال راهی برای یادگرفتن این مهارت می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم.

با باربارا هیوسون بیشتر آشنا شویم

باربارا هیوسون با نام قبلی باربارا استانی (Barbara Stanny) متولد 1947، مربی کسب ثروت و نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش خودیاری است. او تابه‌حال بارها سخنرانی‌های مفیدی را ارائه کرده و کارگاه آموزشی را باهدف کمک به زنان برگزار کرده است. از جمله آثار او می‌توان به کتاب «موفقیت مقدس» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب سیم کشی ثروت

  • کاری که می‌کنید برآمده از چیزی است که به آن فکر می‌کنید.
  • وقتی به دنبال چیزی که هستمْ می‌روم، تبدیل به چیزی که بایدْ می‌شوم.

    (لائوتسه)

  • ما از اکتشاف دست نخواهیم کشید و پایان تمام کاوش‌های ما رسیدن به جایی است که شروع کرده و برای اولین بار مکان را می‌شناسیم. (تی اس الیوت)
  • ما در واقعیتی متولد می‌شویم و کورکورانه آن را می‌پذیریم تا زمانی که چیزی ما را بیدار کند و دنیای جدیدی گشوده شود. (آشویثا شوتی)

در بخشی از کتاب سیم کشی ثروت می‌خوانیم

شاید بعضی از شماها با شنیدن حرف اول کلمه ثروت، مثل یک گربه موهای‌تان را سیخ کرده و عصبانی شوید.

شاید با دیدن عنوان ننگ اخلاقی ثروت در روزنامه نیویورک‌تایمز با خود فکر کنید که وقتی اکثر مردم فقیر هستند من چگونه می‌توانم پولدار شوم؟ از نظر بعضی افراد، فکر پولدار شدنْ اشتباه، بد، توهین‌آمیز و خودخواهانه است. ولی این جمله آبراهام لینکلن را در نظر داشته باشید: اگر می‌خواهید به فقیری کمک کنید، خودتان فقیر نشوید. سیم‌کشی برای ثروت در مورد پول است.

در مورد زن قدرتمندی است که باید برای ایجاد، رشد و ماندگار کردن ثروت باشید. من به شما می‌گویم این فرایند است که شما را قدرتمند می‌کند نه پول.

بسیاری از ما از ماهیت واقعی خود، اینکه چه‌قدر قدرتمند هستیم یا چه‌قدر می‌توانیم ثروتمند باشیم غافل بوده‌ایم. الان زمان بیداری است.

این جملات باید خانم‌ها (یا مردان) را بیدار کند تا بتوانند دیگران را بیدار کنند. سیم‌کشی برای ثروت حرکت به سوی این حقیقت است که شما قدرت زیادی برای ایجاد ثروت و تغییر دارید. همان‌گونه که مایکل بک ویث می‌گوید: شما نمی‌توانید نور دنیا باشید، اگر نور خود را روشن نکنید.

هدفم از نوشتن این کتاب نه‌تنها کمک به پرداخت صورت‌حساب‌های شما، بلکه توانمندسازی شما برای تاباندن نور خود بدون حواس‌پرتی بودجه ناکافی یا از کار انداختن الگوهای فکری می‌باشد.

. .


بازنشر از : کتاب راه